duminică, 10 ianuarie 2010

Morning

*
Dimineata isi tuseste zorii
si-si sufla stelele
in chiuveta
atunci cand ma trezesc
rupt de realitate
si caut cu disperare
paharul de apa
ce-si spala pleoapele
prafuite.

ma ridic incet,
deschid geamul de la camera
si simt cum frigul
imi blocheaza muschii
si-mi opreste respiratia.

orasul e mort.

toata lumea doarme linistita
in casele sau blocurile
ce dardaie
sub plapuma de ianuarie
dar
eu stiu ca undeva nu departe
de mine,
peste o strada inghetata
ce-si priveste buclele-n
oglinda,
la etajul patru, lumina-i
aprinsa.

priveste poza noastra
cum prinde pe zi ce trece
radacini mai adanci
si varsa degete peste
chipul meu
fericita ca in scurt
timp
ii voi incalzii buzele.

ma asteapta acum
cu tocurile prinse
in pamant
si
nu se misca
pana ce privirile noastre
se intalnesc sub perdelele
de vant ce misca norii
* *
te iubesc! imi spune
azi sunt zece!

3 comentarii:

  1. Imi place foarte mult. Mi-a ceeat o stare de buna dispozitie. Deci va sa zica m-ai facut fericita :D
    PS- inca vreau domnisoara de onoare :D!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos :) ! se vede ca o iubesti mult :D

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu vreau sa fiu domnisoara de onoare :D :))
    fooarte draguta poezia. ^^

    RăspundețiȘtergere