duminică, 30 mai 2010

Fara titlu

incerc sa imi descriu
psihoza
atunci cand tu
imi spui ca ai sa pleci
in una din zilele astea
si aud clopote siameze
cum plang la rascruce
de drumuri

dar acum ating nirvana
si nu pot sa-mi smulg dintre
buze decat un te iubesc
pe care scrie
"aici odihnesc eu"
intr-un cimitir tragic
totodata simpatic
ca o gaura in inima
facuta cu un magnum

iubirea mea
canta-mi romante prafuite
de mai
in noptile in care
sufletul imi miroase
a voma
si beau atat de mult
incat nu ma pot tine
pe picioare

asa ca
iarta-mi greselile
cum si eu iti iert greselile
tale pentru ca eu
sunt dumnezeu
si tu nu ai alti
dumnezei in afara de mine.

2 comentarii:

  1. De unde atâta inspiraţie Andrei? Serios, aş vrea să îmi răspunzi la întrebarea asta :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta.Raspunsul este egoismul bah

    RăspundețiȘtergere