sâmbătă, 1 august 2009

Lacrima

De as fii o lacrima pe geana ta
as juca sotron pana la gura-ti impietrita
sa o pot atinge.

De ai fii o lacrima pe geana mea
as plange incat sa ma poti saruta
pe obraji si pe buze.

Sa ma atingi de parca ar fii ultima
data.

Visez sa-ti gust lacrima pioasa
care a lasat o urma inerta ce-mi mangaie
pielea.

Un dor naprasnic imi amputeaza inima
dar intinzi mana si ma salvezi din moarte clinica.
Atingerea ta e un defibrilator migalos
pentru sentimentele mele.

Miroseam ingrozitor a vicisitudine
imbactisa de atata timp in camasile mele
dar Tu, iubita mea, mi-ai spalat pacatele
cu ochii.

Mi le-ai spalat de parca ai fi luat
rolul lui dumnezeu in biblia asta.

Daca as fii o lacrima pe geana ta
m-as rostogoli pana la gura-ti impietrita
sa o depasesc si sa-ti ud inima.

Un comentariu: