luni, 10 august 2009

Perfect five




O avalansa de ganduri rele se arunca
asupra inimii mele dopand-o cu adrenalina.

Creierul imi arunca informatii rele de parca
as avea un bad trip.

O vad.
Apare in cadru si sterge tot raul.

"E dumnezeu", imi zic in timp ce deschid
biblia si-o caut la pagina "D" .

"Mergi cu mine acolo unde nu este suferinta
si intristare? Nici durere sau suspin!"

O fixez cu privirea apoi un soc imi musca din
carne.

Miliarde de raze aurii ii ies din piept ca
intr-un film S.F. de Steven Spielberg.

Isi deschide bratele oprind timpul in
jurul nostru, imi trage cu ochiu si imi spune :

"Vii? Raiul e la mine in suflet!".

3 comentarii:

  1. mai vii de acasa cu poemul asta ba.
    in sfarsit nu am ce corecta. acuma da-i cu poezie.ro pana nu ai poeme la atelier si esti the shit!:d

    RăspundețiȘtergere
  2. "E dumnezeu", imi zic in timp ce deschid
    biblia si-o caut la pagina "D" geniala faza asta.n'am cuvinte...

    RăspundețiȘtergere