joi, 1 octombrie 2009

Wedding

*

Imbracat intr-un
costum alb
privesc
cum imi aranjeaza
repede cravata,
emotionata
de ce va
urma.

Imi smulg dintre
buze
un
"Vrei sa fii sotia mea?"
si astept raspunsul
care-mi va
schimba definitiv
viata.

Aud un
"Da!"
din fata
in timp ce-ti fixez
verigheta
pe inelar
si vad cum lumea
din biserica
se incurca
ingenunchiata
in cruci
si
ling sticle de
icoana.

Iti soptesc incet
la ureche
ca moartea
va fii singura
ce ne va desparti
apoi
iti ridic voalu'
alb ca
spuma laptelui
si iti sarut buzele
rosii,
pictand pe ele
un soare
de iulie.

Porumbei albi
din colivii
inchise
zboara catre
libertatea
usilor de
catedrala
in timp
ce tu arunci
in fuga buchetul
de nunta
iar
eu bag cheia
in contactul
de la un
Rolce
amarat
si fugim
in lume.

9 comentarii:

  1. deja te gandesti la asta:O
    frumos:X

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos scenariu, dar cel mai mult imi place "eu bag cheia
    in contactul
    de la un
    Rolce
    amarat
    si fugim
    in lume. " e f frumos sa vezi cum iubirea te face sa vrei sa "fugi in lume" si mai ales neimportanta ce o oferi lucrurilor materiale.
    Gandesti frumos,
    Scri frumos.
    Bravo >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. "Iti soptesc incet
    la ureche
    ca moartea
    va fii singura
    ce ne va desparti
    apoi
    iti ridic voalu'
    alb ca
    spuma laptelui
    si iti sarut buzele
    rosii,
    pictand pe ele
    un soare
    de iulie.

    Porumbei albi
    din colivii
    inchise
    zboara catre
    libertatea
    usilor de
    catedrala
    in timp
    ce tu arunci
    in fuga buchetul
    de nunta"


    asta e f buna,ar fi putut defapt sa fie chiar poemul in sine cu cateva mici modificari. restul e de umplutura.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place cum suna cuvantul asta, "wedding".
    imi plac postarile, felicitari.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Ireal.Nu stiu de ce dar nu cred "in dragoste,iubire sau cum spun unii."Sau poate exista.Pe viata?Greu...dupa cum spuneam...ireal.
    Frumos descris...

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos. Multumesc mult pentru aprecieri/critici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos scrii:)
    E frumos sa vezi oameni atat de indragostitit,observ ca iubirea are un efect extraordinar asupra ta,iti da inspiratie pt poeziile tale,de asemenea si muza ta e o fata speciala.
    Vreau sa citesc poezia scrisa dupa ce aceasta ,,weding,, va avea loc.
    Sa aveti grija de voi si sa transformati acest scenariu in realitate:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere