miercuri, 14 octombrie 2009

Early autumn

*

Si-mi
cad
in cap
stele
de-o
toamna
tarzie
inconjurata
cu o
dimineata
de un gri
perfect
si simt
cum ma
imbratiseaza
cu iadul
unui iulie
de mult
apus.

Juri?
imi zice
cu o lacrima
uitata
in ochi.

Ti-am jurat
deja
iubire
vesnica
atunci cand
copacii
isi
deschideau
umbrelele
aruncandu-si
frunzele
ruginite

Simt
un vant
puternic
cum imi
ingheata
sira
spinarii
facandu-mi
inima sa stea
in loc
in timp
ce
ma impinge
spre tine
aducand
cu el
un
simplu
te iubesc.

5 comentarii:

  1. ce frumos mai...
    chiar esti talentat.
    tot stau si ma gandesc ce norocoasa'i prietena'ta...
    nu gasesti la tot pasu' baieti ca tine,care sa aiba latura asta...
    congrats >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. "Simt
    un vand
    ..."
    Nu era un vant? :)
    Foarte reusit poemul. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. am observat si eu greseala.dar nu am spus.se mai intampla.dar de acum inainte mai citeste'le odata inainte de a le posta :P

    RăspundețiȘtergere