sâmbătă, 25 iulie 2009

11 Martie

Un imbietor miros de 11 Martie imi trezeste amintiri cu tine.

7:32 dimineata, 2009.

Prima dimineata in care ne-am unit buzele.
Doua buze calde, dulci, fara venin imbibat in ele.
Mii de particule de electroni mi-au explodat in creier
facandu-ma sa ametesc pe loc.

Un zambet frumos a urmat apoi din partea ei.

Un strat dens de praf de stele se cuibarea pe umerii mei
apasati de atata ura stransa in trecut.
Mirosuri de vodka tare, se evaporau de pe suprafata inimii
si ea imbatata din pahare murdare.

O singura atingere de mana a fost nevoie ca sa-ti descopar
pielea fina.
Buricele degetelor mele au luat contact cu ale tale
lasand in urma atingeri presate pe sufletele noastre.

Doua suflete din care curg lacrimi de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu