joi, 9 iulie 2009

Ea!

Si eram atintit cu ochii in pupilele ei dilatate.
Ii sopteam cuvinte nemaipomenite.
Juram ca nici unul dintre noi nu va pleca.
Unu langa altul, mereu, pentru totdeauna.


Ii sarutam fruntea, simtindu-i
fiecare por.
Ii muscam umerii.
Apasam incet pe nasucul ei de papusa.
Parul ud imi era ca un afrodisiac.


E ca un drog.
Ca o linie de cocaina bine prizata.
Un joint bine rulat.
O pastila inghitita cu o vodka scumpa.


E infinitul gasit in toate
Sarea din mare
Nisipul si spuma de pe mal
O scoica tinuta in palma.


E vantul ce-ti atinge fata
Ploaia ce-ti atinge pielea
Soarele ce-ti mangaie trupul
Luna ce-ti adora tacerea.


"Spune-mi ca n-ai sa pleci
Departe sau aproape, mult sau putin.
Spune-mi cai sa stai aici, în locul asta
Lânga mine, nemiscat"


Eu nu i-am zis nimic
Doar am sarutat-o pe frunte
Si Ea si-a dat seama ca nu o sa plec
Nici în sus, nici în jos
Nici în dreapta sau în stânga
Ci am sa stau acolo, în acel loc
Fix lânga Ea.



Special thanks to FortE

Un comentariu: