sâmbătă, 11 iulie 2009

Absolut in Love

Vezi tu iubita mea, a trecut ceva vreme iar tot ce mi-a
curs prin vene a fost iubirea.
Nu au mai plans de mult sticlele de vodka ce se scurgeau
pe peretii camerei mele in fiecare duminica dimineata.


Tot ce m-a imbatat in ultima vreme nu a fost decat
mirosul pielii tale.
Miscarile tale lente ce-mi futeau creierii erau singura
ameteala pura, divina in acelasi timp.


Nu te-am vazut niciodata ca pe o sticla desfacuta dar
imi doream sa te deschid, sa te sorb si sa ma imbat cu tine
de fiecare data, in fiecare zi.
La orice ora.

Si sti
Ciudat, a doua zi nu aveam stari de mahmureala,
nu creezi nici dureri de cap sau stari de voma.
Asa ca iubita mea lasa-ma sa te beau.


P.S.
"Cred ca m-am lasat de alcool si am devenit dependent de tine!"

Un comentariu:

  1. "Nu te-am vazut niciodata ca pe o sticla desfacuta dar
    imi doream sa te deschid, sa te sorb si sa ma imbat cu tine
    de fiecare data, in fiecare zi."
    geniala faza asta.si P.S.'ul la fel.foarte tare.

    RăspundețiȘtergere