marți, 22 septembrie 2009

Anotimp


Italian Violin


Daca vreodata
ai sa pleci
din viata mea
am sa ma sting
ca un
chibrit ars
in bataia
vantului.

Iti vor lipsii
diminetile
de scoala
in care te asteptam
strivind sub talpa
de la tenis
chistoace de kent.

Iti vor lipsii
si zilele de
primavara
in care te-am
sarutat pe
neasteptate.

Iti vor lipsii
si
zilele de vara
undeva pe-o
plaja indepartata
cu nisipul
ce ne ardea
talpile
iar noaptea ardea
lumanari
in camera noastra
de hotel.

Iti vor lipsii
si
zilele de toamna
in care
dadeam cu picioru'
in castanele
cazute de pe strada
noastra
ca doi copii.

Iar nu in ultimu rand,
imi vei lipsii mie
o dragoste
stinsa in scrumiera
care inca
mai fumega.

4 comentarii:

  1. foarte frumos:)
    bravo. [nu vei pierde ce ai]

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragutz...
    cat de norocoasa poate fi prietena ta...nici n'are idee...
    take care >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. pfoai. cea mai expresiva postare pana acum. imi place, ce pot spune. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. pai eu as adauga:
    Iti vor lipsi si zilele de iarna
    cand iti scriam,,te iubesc'' pe
    zapada iar tu roseai spunandu`mi
    inca o data ,,si eu''.....

    p.s:scri foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere