vineri, 11 septembrie 2009

Bungee




Ajuns la ultimu etaj
plonjez in multimea de oameni.
Becurile se vad vag
prin ceata deasa.

Aerul rece ma loveste in piept
precum un betonier.
Frigul imi intra in oase
sarutandu-mi maduva.

Sangele imi explodeaza in vene
asemenea unei bombe cu ceas.
Realizez ca mai am cateva secunde
pana sa ating cimentul rece
si sa devin una cu pamantul.

Nu-mi pare rau ca nu am mai desenat
de mult cu sange inimi frante pe
tavanul camerei
sau ca am iscalit atatea nume de curve
pe cearceaful din pat.

Nici ca nu am mai exorcizat de mult
ingeri cu chip feminin sau sa macelaresc
iisusi ce-mi danseaza lambada in pahar.

Inainte sa ating pamantul o voce calda
imi sopteste la ureche :

"Nu visa Andrei, azi sunt sase, te iubesc!"

Intorc capu' catre ea si ii ating
usor buzele un sarut.

*

P.S.

"Sunt bine!
Ma bucur ca ma iubeste,
atata tot.
Restu-mi sunt o amintire vaga
innecata intr-un vid prin care
se vad siluete de fum diafan."

6 comentarii:

  1. nu am cuvinte:D
    ti-am zis k e cea mai taree:X
    bv:)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa postare. la multi ani impreuna!
    si multa fericire.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ti'am citit tot globul.esti genial tipule.felicitari.tine'o tot asa.n'am mai intalnit niciun tip care sa scrie asa fain ca tine.te pricepi.foarte tare blogul.imi place.take care >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte tare , scri din ce in ce mai frumos [bravo] si faci fel de fel de comparatii [foarte tari si neasteptate in principiu]
    Sa cresti mare deyule >:D<
    Cius:*

    RăspundețiȘtergere