joi, 17 septembrie 2009

Fear


Silverstein


O vad de la mari departari
cum paseste pe strada
vietii mele,
strada pavata
cu bucati de cristal
ce se sparg la fiecare
pas al ei.

Umbre de maini tomnatice
ii imping calcaiul
catre mine
lasand in urma doar prapastii
fara fund
inconjurate de un intuneric
imbratisat
intr-un sunet
calm de chitara
acustica.

In jurul ei se aud aplauze
in timp ce copacii
fac plecaciuni
iar stropii de ploaie
privesc uimiti
in spatele lor
cum soarele si luna
saruta pamantul
facand matanii.

Aerul va plange
cu lacrimi de foc
cand te vei
evapora
precum un fum
lent
de tigara
din
viata mea

Tornade
si furtuni
de nisip
imi vor inunda
caile respiratorii
penetrandu-mi plamanii
pana la ultima
artera.

Inima
isi va taia
venele
suspinand balos
dupa trecerea ta
ce nu a lasat
in urma
nici macar un
bilet de adio.

6 comentarii:

  1. nu cred ca se va evapora vreodata.
    frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. "aerul va plange cu lacrimi de foc" sun bestial:X
    bv:)

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar daca va pleca fara sa lase vreun mesaj de adio si va fii nicaieri inca va fi prezenta [ea e peste tot , ea e totul]
    frumos. un blog aproape dedicat ei:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ultima strofa ii dementiala <33
    [Pfff...Silverstein - cat mi-au placut odata 8->].

    RăspundețiȘtergere