miercuri, 16 septembrie 2009

Somn


Piano


Aprind tigara
si ma fixez lejer in panzele
patului.
Relaxat, intins pe spate, scot
incet fumul pe gura
in speranta ca
va suna dupa miezul noptii.

Inchid usor ochii si parca ma
vad pe acoperisul blocului
cum pasesc incet pe marginea lui.

Un moment de neatentie
si ma privesc cum alunec in gol pe
langa stropii de ploaie ce-mi
aplauda caderea.

Aud degete obosite
ce ating clape de fildes
cantandu-mi romante la ureche.

Aerul inoata in cavitatea
bucala ca un cleste
gata sa-mi scoata
toate maselele.

Ating pamantul cu forta unui meteorit
si ma imprastii pe asfalt
lasand in urma doar
miros de parfum.

Imbrac halatul alb
pe care scrie
"coma"
si simt cum venele imi sunt
inundate de adrenalina
iar o voce de doctor
imi spune usor la ureche
trezeste-te Andrei, a sunat!

5 comentarii:

  1. da , merita sa iti dau comm:X
    din ce in ce mai bine:D
    bv tie:*
    si cum spuneam acu ai prob cu aterizatu d p blocuri8-|:))

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte draguta postarea.
    faza asta
    "stropii de ploaie ce-mi aplauda caderea."
    imi place enorm...

    RăspundețiȘtergere
  3. haha imi place:D.
    imi place cum ai incheiat, cum ti'ai taiat siru gandurilor brusc.
    pai daca a sunat...invit'o "in panzele
    patului" :D.
    Esti bun domne deyooo B-)

    RăspundețiȘtergere
  4. tot nu stiu de unde iti vin ideile astea.
    :x

    RăspundețiȘtergere