duminică, 1 noiembrie 2009

God can wait

*

Merg
incet
pe
trotuarul
vietii
pictat
in
pastel
de
toamna
cu
frunze
palide
ce parca
dorm
la
atingerea
mea
de
picior
si-si
casca
ochii
la umbra
ce vine
incet
din fata.

Numar
stropii
de
ploaie
ce dorm
in parul
tau
ca un
nou-nascut
si-mi
explodeaza
mana
aruncandu-mi
degetele
in cearcanele
tale
sa-ti
stearga
magia
obosita
din ele.

Imi incolacesc
mainile
in jurul
ei
si-o
cuprind
cu forta
si in
timp
ce-o
sarut
privesc
cum frigul
isi
da jos
geaca
groasa
si isi
incalzeste
mainile
la caldura
sufletului
nostru.

"Tu stii ca
azi te iubesc
mai mult decat ieri?"
imi zice
in timp
ce-si aminteste
tot ce s-a
intamplat
intre
noi

"Stiu!"

ii spun
cu lacrimi
in ochi.

Si-am
sa te
tin
de mana
atunci
cand
moartea
ne va
bate-n
usa
si-o
sa-i
spunem
sa mai
astepte
putin,
o viata.

4 comentarii: