miercuri, 11 noiembrie 2009

Dirty

*

Poate ca
si
dumnezeu
ma minte
spunandu-mi
ca tu esti
doar a mea
si nu a mai
atins
nimeni
raiul
tau
atunci
cand am
semnat
cu
diavolu'
din
mine
contractul
de
cumparare
si mi-a
promis
garantie
pe viata.

Nu vreau
peste cativa
ani
sa-mi frangi
inima
si sa pleci
cu unu
de vreo 25 de
ani
cu 3 conturi
la activ
in banca
care
conduce
ultima
serie
de
decapotabila
apoi
sa-ti dai seama
ca
nu te merita
si sa
incepi
sa-l inseli
cu mine.

Nu imi
doresc
sa-mi
sacrific
venele
pe
gresia
alba
din
bucatarie
in
noptile
in care
am
sa fiu atat
de beat
incat
am sa vad
fiecare
femeie
mai
frumoasa
de
doua ori.

Am
sa urasc
diminetile
fara tine
in
care
am sa ma
trezesc
plin de
nervi
injurand
de morti
ca tu
nu esti aici
sa-mi
pui cafea
in cana,
sa te
asezi
langa mine
si sa-mi
spui
ca
ma iubesti
si ca
eu
sunt tot
ce ti-ai
dorit.

**

Dar sa lasam astea
deoparte
ce mai conteaza

azi sunt opt!

3 comentarii:

  1. nimic nu e pentru totdeauna. si apoi, un lucru care nu iti apartine[nimic nu e al tau inafara de tine] iti poate fii dat dar asta nu inseamna ca iti va apartine atata vremea cat te-ai astepta tu sa-l ai,el poate fi luat inapoi fara pic de constiinta.

    Partea aia sadica a realitatii, insa totusi destul de ocolita si blamata de majoritate :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos:)
    Bucura-te de ce traiesti acum si nu te gandi la asta:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. O spun, fara cea mai mica urma de aroganta... m`a miscat foarte tare! Nu se putea mai frumos.




    P.S. Esti baiat? :o

    RăspundețiȘtergere