luni, 23 noiembrie 2009

Good night!

*

Iti prelingi pasii pana
pe creierul meu
si suflii atac de panica
in el
apoi te scurgi incet
pana in spatele corneei
ridici jaluzelele
si aluneci incet
pe langa ochi
in timp ce te transformi
in lacrimi calde.

E aproape mieziul noptii
si tu nu ai adormit
ti-ai asternut valuri
albe de cearceafuri
uitate in miros de mare
in timp ce te intreb
daca ramai sau pleci.

Ramai,
imi soptesti
incet sa nu-mi deranjezi
atipeala obosita
ce-mi jongleaza
pe gene
atunci cand ma intrebi
de ce plang
dar
eu nu pot
sa-ti raspund decat
ca
e asa mentolata iubirea
asta
cateodata
incat imi lacrimeaza
ochii.

Intind mana catre noptiera
ce-si face
ultima rugaciune
unu-i dumnezeu anonim
pe care nu-l mai simt
de mult,
ridic paharul
ce-si sterge
buzele de praf
si-l dau
peste cap dintr-o
singura inghititura
in timp ce
sorb si ultima lacrima
din el.

Noapte buna!

3 comentarii: