miercuri, 17 martie 2010

Tobacco

.
acum ma dor tigarile
de la atatia plamani
aprinsi seara de seara
fumati si
stinsi in scrumiera ce tuseste
Tbc
din bucatarie

respir greu in vidu asta
perfect care nici macar
nu exista

vreau sa te ajung
spun si imi privesc genunchii
cum imi tremura
si simt sangele cum alearga
prin vene
in timp ce chiuveta
vomita fiere sprijinindu-se
cu o mana de perete

dupa ce perdea a mintii mele
te ascunzi
si-mi strigi incet numele
unde esti in noptile
in care singuru lucru ce-mi
tine de cald e plapuma

unde esti atunci cand ploua
sa-ti desfaci umbrela
apoi sa-mi dai s-o tin
cum mana stanga

sa stii iubita mea chiar
daca rujul tau va
manjii buzele altui baiat
iar parfumul imi va uita
etajul
si tocurile tale or sa-mi
greseasca usa
eu voi ramane aici
mereu

pana ce ma vor durea tigarile
de la atatia plamani
aprinsi seara de seara
fumati si stinsi
in scrumiera ce tuseste
Tbc
din bucatarie.

2 comentarii:

  1. acum ma dor tigarile
    de la atatia plamani
    aprinsi seara de seara
    fumati si
    stinsi in scrumiera

    da men, asta-i buna!

    RăspundețiȘtergere