joi, 11 martie 2010

Jurnal in doi




Ea

1 august 2009

"E 23:52 si e sambata,
pielea imi este trista,
azi nu a simtit caldura buzelor tale.
De fiecare data cand tu nu esti aici,
am un gol in stomac.
Sunt atat de obosita, incat nu ma mai simt.
Inima, insa, imi bate cu putere.
Arde de nerabdare sa o auda maine pe a ta.
Imi e dor de tine, iubitule !
Habar n-am ce faci acum sau unde esti.
Dar stiu ca tu te gandesti la mine.
Stii, azi
mi-au curs lacrimi pe obraji;
Nu, nu de tristete!
Il priveam pe Alex,
Voi doi sunteti viata mea.
Nu cred ca vei citi vreodata poezia asta ..
Poate ar trebui sa o citesti
dar astept momentul potrivit.
Te iubesc Andrei !"

**

El

11 martie 2010

Uite ca a venit momentul in care am citit
si poezia, zic in timp ce imi sterg si eu ploaia
calda de pe obraji.
Iti promit iubire ca de azi inainte
vei simtii in fiecare zi caldura buzelor
mele
ce infloresc atunci cand le saruta pe
ale tale
ca florile edenului.
Iti jur ca-mi voi pune alarma pe inima
sa o auzi in fiecare dimineata
si voi fii atat de aproape incat ai sa
uiti ca-ti este dor de mine
"Cum nu stii ce fac si unde sunt?"
sunt acolo, la tine in piept, bat!

astazi e anul iubire!

Te iubesc . amen!

2 comentarii:

  1. El poate e singurul ce poate sa imi promita sa ma minta ca o sa treaca toate . Acel "el" special, acea " ea" speciala. E greu.

    RăspundețiȘtergere