luni, 22 martie 2010

Forgive me!

cad in genunchi
privesc cerul plin de stele
si transez venele de la mana
stanga

zambesc ironic pe sub
ochii ce-mi plang
amintirea
si ma prabusesc ca
o frunza pe podeaua
din camera

sangele pateaza tricoul
picteaza cicatrici
si
lasa autograf numele tau
pe tot corpul
atunci cand simt cum dumnezeu imi
sufla praful de pe retina
de parca ar mitui
diavolul pentru inca un suflet
in plus

nu-mi pare rau
ca astazi va fi ultima mea
noapte
ca si muritor
de maine sunt inger zic
dar nici de asta nu-mi pare rau

regret insa
ca atunci cand tu vei gasi lesul
asta prost
ai sa te asezi acolo jos
langa mine
vei plange si poate iti vei
smulge parul
iar eu
pentru inca o data
nu-mi voi putea cere iertare.

8 comentarii:

  1. dragut.imi place in special partea cu autograful pe corp.si strofa asta:
    "nu-mi pare rau
    ca astazi va fi ultima mea
    noapte
    ca si muritor
    de maine sunt inger zic
    dar nici de asta nu-mi pare rau"
    frumos (:

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ma persecut deloc . ce te face sa crezi asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place, si cum ai asociat poza cu postarea.
    perfect. :x

    RăspundețiȘtergere
  4. "regret insa
    ca atunci cand tu vei gasi lesul
    asta prost "
    *
    "esti flămândă?
    apropie-te de leşul meu prost"

    doar zic ca am observat-o si pe asta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. da-mi place "sangele...picteaza cicatrici"

    RăspundețiȘtergere